Un film la care am ras cu lacrimi!

Martie 19, 2010 at 6:01 pm 2 comentarii

    Ca de obicei ajung sa imi faca o impresie foarte buna filmele la care ma duc cu ( usor,moderat sau mare ) scepticism. Nu stiu din ce cauza mi se intampla asta. Nu ma motiveaza titlul, sau actorii sau pur si simplu …nu consider ca ar fi genul meu. La fel mi s-a intamplat si acum cateva saptamani cand prietenul meu mi-a zis sa mergem in Iulius sa vedem comedia OLD DOGS. Auzise el ca ar fi fain si tot insista sa mergem sa-l vizionam.

    Ok. Pana la urma ma las convinsa si ma duc ( fara prea mare avant ). In rolurile principale John Travolta si Robin Williams. Din start nu mi se parea o combinatie prea buna. Am intrat in sala de cinema cu senzatia ca o sa asist la o comedie soft, de familie, la care poti sa mananci popcorn pe saturate.

Eiii, nu a fost asa. Inceputul a fost intradevar usor de digerat, fara faze copioase sau ceva de genul. Deja ma gandeam ca avusesem dreptate in privinta filmului. Dar pe la jumatate incepe adevarata comedie…Si rad :)) , si rad :)) , si rad :)) …si fazele funny nu mai inceteaza. Imi dau lacrimile….si ajung sa ma manjesc toata cu rimel de aratam mai funny ca aia din film.:D Nu tzin minte sa mai fii ras vreodata cu lacrimi la un film. Noroc ca nu era prea multa lume in sala de cinema 😀

Acum cateva zile citesc pe net, cu parere de rau 😦 , ca filmul nu a fost apreciat si de critici nici macar pe jumatate cat mi-a placut mie. Se pare ca simtul meu critic ( pe care il am din belsug 😀 ) nu e pe acelasi lungime de unda cu ,,simtul critic al profesionistilor” 😐 .

Pe site-urile de profil parerile sunt de asemenea impartite. Nu va ramane decat sa-l vedeti si sa va formati singuri o parere ;).

Entry filed under: jurnal gossip girl.

7 mituri false din lumea stiintei Top 10 cele mai infricosatoare locuri din lume!

2 comentarii Add your own

  • 1. Cosmin  |  Martie 20, 2010 la 5:42 pm

    Superb filmul :))

    Răspunde
  • 2. CiPr1onE  |  Mai 11, 2010 la 11:33 am

    Intr-adevar un film de nota 20! Si eu am ras cu lacrimi! Sunt super tari fazele de pe la sfarsitul filmului! Insa regret ca nu l-am vazut in cinema, ci in camera de camin cu colegii .. eh.. o sala de cinema mai mica 🙂
    O zi frumoasa,
    CiPr1onE!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Pe unde ma mai plimb

toateBlogurile.ro

Vremea Cluj


