Banc cu si despre bloguri

Martie 22, 2010 at 12:18 pm Lasă un comentariu

 Am primit azi pe mess un banc foarte tare si nu am rezistat tentatiei de a-l imparti cu voi. Enjoi!

La biserica preotul se intalneste cu un tanar enorias… Ce te aduce pe aici Ioane?! Uite .. am venit si eu sa ma spovedesc parinte…  Nu-i nevoie Ioane.. Ti-am citit blogul! :))

Entry filed under: jurnal gossip girl.

Top 10 cele mai infricosatoare locuri din lume! Până unde poate ajunge disperarea bărbaţilor contemporani

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Pe unde ma mai plimb

toateBlogurile.ro

Vremea Cluj


