Sper ca nu incerci sa ma seduci!

Aprilie 10, 2010 at 4:35 pm 4 comentarii

     Zilele trecute mi-am adus aminte de o intamplare care s-a petrecut acum mai bine de 2 ani, cam pe la inceputul studentiei mele.                                           Nu sunt o mare animatoare a cluburilor de noapte, cu toate ca ma simt foarte bine de fiecare data cand imi pierd noaptea in vreunul. Totusi viata de noapte nu o cunosc mai deloc. Intamplarea a avut loc intr-una din serile in care un prieten m-a invitat sa iesim intr-un club din Cluj. Am mai strans cativa amici si eram gata de party. Clubul in care am mers ( pentru prima data) mi-a placut foarte mult. Muzica buna, lume multa, atmosfera placuta…locul perfect pentru distractie. Imi iau un Pepsi si incep sa dansez cu una din fetele cu care venisem…mai si barfim una, alta intre timp ( deh, ca fetele! 😛 ) Astfel i dau ragaz amicului meu sa-si agate si el ceva. K doar n-a venit sa-mi fie baby-sitter! 😀 Si cum dansam noi asa, simt pe cineva in spatele meu suflandu-mi in ceafa :)) . Ma intorc si vad un tip destul de dragutz, imbracat ok care dansa in spatele meu ( propriu-zis cu mine! ), dar fara ca eu sa-l observ pana in acel moment. Vine apoi in fata mea si continua sa danseze ( propriu-zis cu mine! ) fara sa scoata un cuvant. Nu m-a intrebat nici cum ma cheama, nici de unde sunt etc. si nici el nu s-a prezentat. Ok, poate omul era foarte implicat in ceea ce facea… adica in dans ( propriu-zis cu mine! ). La un moment dat incepe o piesa mai ritmata ( nu-mi aduc aminte acuma exact despre ce piesa era vorba ) si tipul o ia razna!! Se arunca in genunchi in fata mea fredonand cu patima versurile melodiei… parca era drogat. Prietenii mei ma priveau de parca i-as fi facut eu ceva… nebunului! iar eu gandeam in sinea mea: ,,Sper ca nu incerci sa ma seduci in felul asta. Din contra, ma sperii!” El insa continua sa se zbata in fata mea de parca era posedat. Si iar se arunca in genunchi! Chiar nu stiu ce incerca sa demonstreze prin asta… Noroc ca amicul care ma invitase in club si care se simtea dator sa aiba grija de mine, m-a luat de mana si a dansat cu mine toata seara. In felul asta am putut sa evit revenirile furtunoase ale celui ce incerca intr-un mod ,,foarte original” sa ma… seduca. Sau ce-o fi vrut el sa faca.              

Poate si din cauza asta am o anumita retinere fata de iesirile nocturne. Pentru ca de fiecare data cand ies in vreun club am parte de un eveniment similar. ufff…

Entry filed under: jurnal gossip girl.

Cele mai ciudate biserici din lume! Bianca Dragusanu acum 10 ani!

4 comentarii Add your own

  • 1. ade  |  Aprilie 11, 2010 la 5:16 pm

    interesant..nu stiam!

    Răspunde
  • 2. gossipgirldeea  |  Aprilie 11, 2010 la 5:36 pm

    Acuma cand ma gandesc mi se pare amuzant 😀

    Răspunde
  • 3. troskplosk  |  Aprilie 11, 2010 la 7:17 pm

    poate ca tipu`,consumator de etnobotanice ramasese fara ierburi si cersea in felul asta mila ta :))))

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Pe unde ma mai plimb

toateBlogurile.ro

Vremea Cluj


