Andreea Balan il pune la punct pe Maruta!

Aprilie 27, 2010 at 6:17 pm Lasă un comentariu

Chiar si eu ma gandeam cand va avea cineva tupeu sa-l puna la punct pe Maruta. Sa-i spuna adevarul verde in fata, pentru ca merita cu desavarsire. Uite ca am trait sa prind si aceasta zi. Ma bucur ca am avut inspiratia sa ma uit astazi la Happy Hour si sa vad cum Andreea il scoate din pepeni pe Maruta, spunandu-i nimic altceva decat purul adevar: ,,Maruta, te-ai schimbat”, a fost una din replicile Andreei.

Andreea Balan a fost chemata la emisiune pentru a-si promova noul single, dar odata ajunsa in platou Maruta a inceput cu intrebari legate de diferite scandaluri in care ea a fost implicata, omitand sa o intrebe macar numele piesei pe care venise sa o promoveze ( chiar ,,uitand” cu totul scopul pentru care Andreea Balan fusese invitata). Lucru care, desigur, a enervat-o pe Andreea. Ea nu venise la emisiune ca sa discute scandalurile din presa tabloida, ci in calitate de artist. Fapt pentru care l-a acuzat pe Maruta ca a devenit un rautacios si ca se axeaza doar pe scandaluri in ultima vreme. Andreea a mai adaugat ca emisiunea Happy Hour nu mai e ceea ce a  fost. Moment in care Maruta a inceput sa o jigneasca, facand-o isterica si in multe alte feluri. Mie nu mi se pare un comportament demn de un prezentator de televiziune.

Cei care a-ti ratat emisiune intrati aici pentru a vedea cateva secvente

http://happyhour.protv.ro/

http://happyhour.protv.ro/video-discutie-aprinsa-intre-maruta-si-andreea-balan/37180

Va recoman sa cititi si comentariile aparute pe site-ul Happy Hour pentru a vedea ca sunt foarte multi care imi impartasesc parerile referitoare la comportamentul lui Maruta. Si apropo: Rusinica Maruta!! Rusinicaaa!!!

P.S Am lasat si eu un mesaj pe site, dar mi-a fost restrictionat (precum si alte multe mesaje ale altor persoane), probabil din cauza ca nu l-am laudat pe Maruta, ci pe Andreea Balan (cu toate ca nu am folosit cuvinte obscene sau care sa contravina legilor morale si de comportament). Asa ca ,,multumesc”  celor care restrictioneaza mesajele pe site-ul Happy Hour!

Entry filed under: gossip news.

Femeia ideala in viziunea lui Botezatu! Sunteti pregatiti pentru taxa pe grasime?

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Pe unde ma mai plimb

toateBlogurile.ro

Vremea Cluj


